Translate

dilluns, 2 de gener del 2012

Sant Silvestres

SANT SILVESTRE DE LLEIDA













El dia 31 , dos companys el Manel Sancho i el Carlos Fite , van correr la sant Silvestre de Lleida.
El Manel , va fer un temps de 45'52" en el lloc 341 de 810 arribats.
El temps del Carlos no l'hem trobat , però si que sabem que podeu llegir una crònica al seu blog.
http://campbasepallars.blogspot.com/

Us deixem la crònica del Manel de com va anar la cursa:



"Dissabte 31 de desembre del 2011, l’últim dia de l’any i quina millor manera d’acabar-lo que fent una de les coses que més m’agrada, córrer. La Sant Silvestre de Lleida enguany ha arribat a la seva 18ena edició, i aquest any hi hagut record de participants, entre les dues curses de 3 i 10 quilòmetres un miler de corredors.

Juntament amb la pujada al Sant Crist de Balaguer, aquesta és de les poques curses que s’organitzen a les nostres contrades en horari de tarda.  En aquesta edició també hi hagut una lleugera modificació del recorregut en el tram inicial. Aquest, és força exigent en la darrera part de la cursa (pujada carrer Cavallers), i al mateix temps molt atractiu ja que transcorre per diferents ponts que creuen el riu Segre, i creua el carrer major de la ciutat.

Per a mi aquesta cursa és presentava con una incògnita,  ja que era la primera cursa després de la Marató de Valencia a finals de novembre, i des de llavors només havia sortit a entrenar esporàdicament, per aquest motiu desconeixia com em trobaria físicament. Psicològicament tampoc no és el millor moment després de la recent pèrdua del meu pare. Tot i això estava molt il·lusionat ja que era el primer dia que correria amb l’equipació TREMP RUNNERS.

Vaig dinar més d’hora de l’habitual, una “bacaina” de vint minutets, i sobre les 16:15 hores, cap a la Plaça Cervantes. El pitrall i la bossa del corredor l’havia recollit al matí, per cert la crisi arriba a tota arreu, una samarreta molt senzilla i un calendari de la cursa dels bombers del 2012.

L’ambient nadalenc espectacular, uns 1000 corredors amb famílies i amics, tots agermanats per a gaudir d’una tarda d’esport. L’inici de la cursa a les 17:05 hores, amb una temperatura força agradable tenint en compte l’època de l’any.

Com ja és habitual, em vaig plantejar la cursa com una festa i amb l’únic objectiu d’intentar millorar el temps de l’edició del 2010 que va ser de 48’:59’’.

Els primers quilometres molt ràpids per a mi, a un ritme de 4:10. No em vaig trobar massa bé, suposo que a conseqüència de l’horari de la cursa i  la manca d’entrenament, però vaig intentar aguantar aprofitant la baixada dels primers metres.

La cursa avançava i després de creuar els Camps Elisis, vam entrar a la canalització del riu, creuant-nos amb es atletes que anaven al cap davant de la cursa amb un ritme estratosfèric, la qual cosa fa baixar els ànims, quina enveja sana. Però cadascú té el seu ritme, i jo evidentment tinc el meu, per aquest motiu poso seny i el baixo lleugerament.

Després de recórrer tota la canalització, creuant diferents ponts i passarel·les amb unes vistes a la Seu Vella magnífiques, vam creuar el carrer major  iniciant la recta final pel carrer Cavallers, on l’ambient era impressionant. Moltíssima gent animant , la qual cosa motivava i ens donava força per a no decaure en la pujada.

Al final objectiu complert,  milloro la marca de l’any passat amb un temps de 45’52’’, lloc 341 de 810 arribats. Vaig cremar unes quantes calories, tot i que les vaig recuperar amb escreix hores després al sopar de fi d’any.



FELIÇ ANY A TOTS, I MOLTS QUILÒMETRES PEL 2012

SALUT I A CÓRRER !!!!


http://www.iter5.cat/wp-content/uploads/2012/01/ResGen10K.html la classificació.

SANT SILVESTRE PONT DE SUERT

L' anomenada sant silvestre més freda d'Espanya , va contar amb la participació del Xavier Torrecillas i del Rafa Rodríguez.Una cursa de 5 kms per els carrers de Pont de suert.

El Xavier , va fer un temps de 19'05" , en el lloc 17 de 217 arribats.
El Rafa , va fer un temps de 26'13" en el lloc 145 de 217 arribats

http://santsilvestrepontdesuert.blogspot.com/

CURSA DELS NASSOS

La cursa de 10 kms que serveix per despedir l'any a Barcelona ciutat , va contar amb la presencia de dos Tremp runners , el Xavier ensenyat i el Manel Sampedro.

El Xavier Ensenyat , va fer un temps de 37'15" , en el lloc 270 de 8.542 arribats.
El Manel Sampedro , sabem que va fer un temps de 58' .

http://www.bcn.cat/cursanassos/ca/


SANT SILVESTRE DE REKALDE

L'Oriol Altisent , va estar present a aquesta cursa de 6.715 m que es va fer a Bilbao per despedir l'any.
http://www.korrikazaleak.com/
http://www.corriendovoy.com/video.php?id=497&video=35032#.TwGCI5IqhPI.facebook

Felicitats i moltes gràcies a tots!

1 comentari:

  1. Hola runners,no vaig poder fer la inscripcio a temps,pero vam poder correr igual.De totes formes vam fer la de 3 kms,que tenia un parell de rampes que amb 2 crios les vaig suar.
    Tela la de Tremprunners que hi havia per tot espanya...quin nivell!!

    ResponElimina