Translate

dijous, 9 de febrer del 2012

Coneguem més a ....

Avui tenim el plaer de coneixer una mica més al Xavier Torrecillas.Gràcies Xavier per compartir-ho amb nosaltres!







Bones a tots,
Fa ben poc que estic posat dins el món del runnig. Abans solia anar a córrer com a molt un dia per semana, simplement perque estaba grassonet i volia cremar una mica, per res més.

PER QUÉ CORRER?
Actualment corro per disfrutar de l’entorn, eliminant els nervis que la rutina diaria d’estudiar ocasiona, alhora que em trobo millor amb mi mateix. Quan porto dos diez sense correr mentra el “mono” i em vec obligat agafar les bambes i a començar a córrer.Indirectamentem serveix per preparar-me les oposicions de Bomber de la Generalitat.

DES DE QUAN?
Vaig tindre la sort de conèixer al Jordi Colom, Bomber Profesional, Llicenciat en Educació Física i per sobre de tot una gran persona i bon esportista Trempolí. Va ser ell qui a l’estiu del 2009 em va començar a donar bons consells per tal de millorar i aprofitar més les estones de córrer.

PRIMERA CURSA
Sant Silvestre Vallecana (10 km), amb més de 27.000 persones. Recordo que la vaig córrer amb els meus 2 tiets i la meva tieta, fent una marca de 46:26J

QUANTES HAS FET?
Hauré corregut com unes 12 o 13 curses amb total, la gran majoria d’elles al 2011.Em vaig iniciar amb les Milles Urbanes on la meva millor marca és de 5:01 i aquesta darrer any vaig començar a córrer curses de 10 km, on he vist que encara em queda bastant de fons per guanyar, tot i que noto com el cos s’acostuma de mica en mica.

QUINA T´AGRADARIA FER QUE NO HAGIS FET, I UN SOMNI COM A CORREDOR?
L’Ultra trail del Montblanc, espero guanyar els 5 punts necessaris aquest any i llavors esperar que em toqui algun dia el sorteig. Un repte per aquest 2012 és baixar de 38 minuts als 10 km. Tinc molta moral i els reptes no m’asusten, sempre que siguin possibles.

T’AGRADA PLANIFICAR O ENTRENES AL TEU AIRE?
Planificar, per suposat. Abans seguia entrenaments per baixar de 20 minuts als 5 km. Un cop assolit el repte per cap d’any a Pont de Suert, vaig decidir canviar l’entrenament i desde principis d’any que he començat amb un pla confeccionat per L’IVAN ESPÍLEZ, per 10 km, i la veritat que m’estic notant bastanta millora.J.

ALGUNA ANÈCDOTA A LES CURSES?
Encara n’he de córrer més per tindren alguna ;)

ZONA D’ENTRENAMENT, QUANTS DIES A LA SETMANA?
Els marges de la Noguera Pallaressa, pel camí que passa per sota de Palau, on tinc un circuit de 10 km que el solo fer 2 o 3 cops per setmana. Dedico 2 dies a entrenaments de qualitat a la pista d’atletisme de l’AGBS (un dia de sèries curtes i un altre de sèries llargues).

CORRER AMB MUSICA O SENSE?
Sempre sense música, m’agrada poder escoltar ocells, aigua...

SOL O ACOMPANYAT?
Normalment sol, algun cop quedem amb el Marc Bernadó, Mario i Àlvaro per fer tirades llargues per camins. Córrer sol és avorrit però no tinc molt temps degut a un horari asfixiant de classes. Això si, els entrenaments són sagrats e intento no saltar-ne cap.

MUNTANYA O ASFALT?
Quan comença la pesca d’alta montanya em dedico a recórrer molts dels estanys del Pirineu, Colomina, Fosser, Morera, Romedos...on trobo un bon entrenament el fet d’arribar fins allí. També faig un bon entrenament quan surten ceps, on no paro amb tot el mati o fins i tot si n’hi ha molts tiro de bocata o del que sigui per passar el dia al bosc. Fora de l’estiu pista i 
carretera.

FRED O CALOR?
Calor, a poder ser.

TIPUS DE KEDS?
Uns Mizuno WaveRider 11, ben espultits! xd

ALGUNA MANIA?
Veure algun caçador de Palau que porta als gossos sense lligar! xd

ALGUN ÍDOL DE L’ATLETISME O ESPORT?
En tinc molts, respecte a l’atletisme alguns d’ells són Usain Bolt, El Guerrouj i el Kilian Jornet.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada