Translate

dijous, 1 de març del 2012

Coneguem més a ......

Avui coneixerem una mica més a l'Albert Cabrera.Gràcies Albert per compartir-ho amb nosaltres!

PERQUÈ CÓRRER?
A mi personalment m'agrada molt la bicicleta i trobo que córrer és una manera d'entrenar i de canviar la monotonia, està molt bé practicar varis tipus d'esport per no fer sempre el mateix, però el més important és fer una mica de salut.

DESDE QUAN?
Farà gairebé un any, per ser més concret em sembla que fa uns 10 mesos, quan vaig anar a la primera cursa!!

PRIMERA CURSA?
La Espardenyada de Pobla!! la recordaré sempre perquè mai havia corregut!! i em va semblar una animalada...

QUANTES N'HAS FET?
Doncs ara mateix no hi caic, però aquest any he intentat anar a totes les que he pogut, pedalades...curses de muntanya...verticals...duatlons...i em sembla que puc estar ben orgullós!!per sort diria que moltes!!

QUINA T'AGRADARIA FER?
Sincerament no ho sé...no tinc proposat cap repte, l'únic que demano és poder continuar corrent durant molt de temps i comformar-me fent cursetes populars per aqui aprop!! això si!! m'agradaria molt fer els Carros de Foc amb algú que s'ho conegui bé i poder apretar una mica per fer un bon temps!!

T'AGRADA PLANIFICAR O ENTRENES AL TEU AIRE?
No m'agrada gens planificar...fins l'últim moment no sé el que faré, si córrer...si agafar la bici...Ultimament sortia a entrenar una miqueta, però m'han dit que tinc els genolls fotuts, concretament una distensió de lligaments, i he arribat a la conclusió que a partir d'ara només correré per mantenir el ritme i no per augmenta'l, almenys durant un bon temps!!

ALGUNA ANÈCDOTA A LES CURSES?
Oi tan!! a la Corsa dels 15 Pobles de Vielha, vaig estrenar les Salomon i vaig creuar la linea de meta amb els dits plens de sang!! ben coix esclar, i vaig perdre les 2 ungles del dit gros, poc més tard vaig anar a la Trail-Montroig, i vaig haver d'abandonar perquè encara en pagava les conseqüències!!

ZONA D'ENTRENAMENT?QUANTS DIES?
Doncs els dilluns i els dimecres faig Spinning Amb el Marc Vilanova al Gym, així que surto a correr els dimarts i els dijous, els divendres descanso i el cap de setmana doncs faig el que surti!!

CÓRRER AMB MÚSICA O SENSE?
Sens dubte...sense!! m'agrada sentir-me respirar...sinó vaig molt perdut!! a part s'ha d'estar alerta per si algun caçador et dispara!!jeje

SOL O ACOMPANYAT?
Lògicament si vas acompanyat el temps passa més depresa i si a més la persona amb la que vas en sap molt més...tot això que tens de guanyat, perquè sempre t'exigiràs una mica més!! però està clar que sol també s'ha de saber anar!! suposo que de les dos maneres!!!

MUNTANYA O ASFALT?
Que és l'asfalt?? jaja, només el trepitjo si surto per Tremp, de moment encara no he anat a cap cursa d'asfalt, i em sembla que la intenció tampoc i és!! de moment...

FRED O CALOR?
El fred!!la calor m'agobia molt!!

TIPUS DE KEDS?
Tinc les Salomon S-LAB 4 i les Asics Gel Trabuco, si haig d'elegir em quedo amb les Asics!!

ALGUNA MANIA?
Que jo sapigui no!!

ALGUN IDOL?
De moment cap...però haig de dir que el Kilian jornet és digne d'admirar...no només com a corredor sinó que també com a esquiador de fons.

LES TEVES MARQUES?
La meva única marca la tinc a St.Corneli, perquè és difícil recordar les de totes les curses, i el més ràpid que hi he pujat és en poc menys de 47 min!! intentarem anar baixant el temps tant com poguem!!!

1 comentari:

  1. Menys de 47 a Sant Corneli és temps de crack... a seguir entrenant per anar millorant!

    ResponElimina