Translate

dimecres, 9 de maig del 2012

Coneguem més a ....

Avui coneixerem una mica més al Jordi Roy.Gràcies Jordi per compartir-ho amb nosaltres!





Per què córrer?
Doncs m’ho vaig plantejar quan el meu temps lliure es va veure disminuït pel naixement de la meva primera filla i per una lesió de menisc que em va impedir jugar a futbol. Sempre he practicat esport (btt, excursionisme, futbol), però córrer em feia una mica de mandra. No obstant, vivint a Barcelona, no és una mala opció. Surts de casa i ja et mous. A mesura que sortia, vaig notar que cada vegada em sentia millor i que podia servir com a manteniment, com a trencament de la rutina diària i per anar superant reptes.

Des de quan?
Doncs farà aproximadament uns 5 anys.

Primera cursa?
Va ser la de Bombers de Barcelona de l’any 2007.

Quantes n’has fet?
Més o menys n’he fet unes 3 o 4 cada any, incloent dues duatlons de muntanya, 4 mitges maratons i diverses de 10 km. La última és la que més m’ha agradat: La Marató de Barcelona.
Els meus temps son: 10 km (43:58), ½ marató (1:38:38) i marató (3:40:51).

Quina t’agradaria fer que no hagis fet?
Doncs fins ara el meu gran repte era la Marató de Barcelona. Un cop aconseguit, m’agradaria fer curses de muntanya però ho veig peliagut. Donat que visc al Poblenou de Barcelona, el desnivell més alt que puc fer és pujar les escales del meu pis i quan pujo a Tremp, no trobo temps per fer sortides. De moment tinc la Carenes per veure una mica com va la cosa.

T’agrada planificar o entrenes al teu aire?
M’agrada sortir a córrer i disfrutar. Solament planifico una mica els quilòmetres que hauria de fer a la setmana, encara que a la pràctica, quasi mai és compleixen.

Alguna anécdota a les curses?
Que jo recordi, cap digna de mencionar.

Zona d’entrenament i quants dies?
La façana marítima de Barcelona. De l’Hotel Vela fins al Forum. Quan tinc temps segueixo cap a Badalona o Montgat. Estant a Barcelona no és mal lloc tenir el mar al costat: menys contaminació i poques interrupcions. La pega és que no trobes pujades.

Córrer amb música o sense?
Doncs si vaig sol, sempre porto música.

Sól o acompanyat?
De les dos maneres ho disfruto. No obstant, anar acompanyat em motiva i m’exigeixo més.

Muntanya o asfalt?
Muntanya per ganes, però l’asfalt és el que tinc més a prop.

Fred o calor?
Ni fred ni calor.

Tipus de keds?
Doncs la veritat és que no m’hi fixo gens en les marques. Solament que tinguin una qualitat suficient. Em sembla que ara porto unes Asics.

Alguna mania?
Em sembla que cap.

Algun idol de l’atletisme o de l’esport?
Doncs dins de l’atletisme, l’omnipresent Kilian Jornet. Per que és un número 1 en el que fa, però per que també transmet passió i respecte per els companys i per la natura.




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada