Translate

dilluns, 20 d’agost del 2012

Quatre Rocs de Figuerola d´Orcau

Aquest cap de setmana es va cel.lebrar la primera edició de la cursa dels Quatre Rocs de Figuerola d´Orcau on va ser un èxit de participants i on tots valoren positivament l´organització. A l´espera de rebre la classificació final i poder otorgar els punts corresponents per la lliga de tremp runners us deixem la crònica d´un dels companys de tremp runners que més en forma es troba en aquest moment...... gràcies Xavier Torrecillas per compartir-ho amb nosaltres.







CRÒNICA FIGUEROLA 14 KM

Ring Ring, apago el despertador i miro l'hora, veig que no faig tard (7 i mitja), em llevo animat sapiguent que una nova cursa caurà i que aniré a donar-ho tot i més. Em vesteixo en un obrir i tancar d'ulls, a la cuina m'espera fruita que el dia abans vaig anar a comprar. Em prenc uns cereals amb 1 plàtan i un café mentres miro les notícies i faig una ullada al facebook.

A les 8 i quart surto direcció Figuerola, només arribar vaig ràpid a buscar el dorsal, després a saludar els amics i coneguts que disputaran la cursa. Calento i estiro una mica amb el Rafa per tal de tindre les cames apunt...fins que es fa l'hora de sortir. Escullo un bon lloc a la sortida, tot esperant el tret del trabucaire!!!

3, 2 ,1 PAM!!!! Sortida ràpida, surtim un grup de 10 radere el guía local (Jordi Subarroca), intento colocarme a radere, per tal de calentar les cames el primer km, quan de seguida el Mario Mirón (2n a la cuca) sen va amb solitari a un molt bon ritme. Ens quedem un grup d'uns 9 corredors, encapçalats per el Jordi S. que tira a bon ritme, veig que el ritme m'està bé, agust radere Vikingo. 

Nem fent fins el km 3 on Vikingo fa un canvi de ritme tipo Keniata i ens posa a tots en fila, estic flipant el ritme al que va, mantinc la distància per tal de n gastar molt perque queda molta cursa, això que trevesem el riu un i altre cop i vaig remontant posicions dintre el grup. A la pujada als estanys de Basturs només quedem 6 al grup, i es fa la selecció, Jové i un altre noi de Sants tiren fort i decideixo anar radere seu. Passem pels Estanys, vorejem el més gran, no em dóna temps a mirar si està gaire ple, miro l'avituallament pensant que em perdo un bon banquet, però jo a lo meu, a seguir. 

Abans de Sant Romà tinc la sort de trobar a la fotògrafa oficial dels TREMP RUNNERS, l'Olga, que em fa una fotografia de regal. Arribem a Sant Romà el 2n, 3er i jo, veig a Vikingo i Serrano bastant lluny així que aprofito per beure durant la baixada. A ritme em vaig creuant caminadors, molts d'ells animant, fet que em fa agafar forçes d'on no en tinc. El 2n i 3er tiren més i em quedo amb solitari fins Conques, on m'agafa Serrano i em veig al 3er de la Cuca i 3er a Sant Corneli a radere. A l'última pujada em trobo a Güell, ben acompanyat i amb el seu bon humor com sempre. Sabent que queda menys d'un quilòmetre decideixo donar-ho tot a la pujada, fet que em fa guanyar uns metres respecte els de radere abans de la baixada. Baixo cagant llets, xafo asfalt i em toca esprintar perque sento pasos radere i la gent dient ai que t'atrapa...al final 4at.
Només arribar men vaig a felicitar els guanyadors, a buscar l'entrepà i aigua, i el més important estirar bé. Ara només penso estar a tope per la propera cursa. 

FINALMENT I MÉS IMPORTANT, L'ORGANITZACIÓ DE 10 EN TEMA SENYALITZACIÓ, MARCATGE...FELICITATS!!!




Us deixem l´enllaç de l´Olga amb les fotos que us va fer durant la cursa, gràcies Olga

http://www.facebook.com/media/set/?set=a.232053253584913.50029.100003407196773&type=1

Us deixem l´enllaç de l´Aureli amb les fotos que també va fer durant la cursa, gràcies Aureli
http://www.flickr.com/photos/12185688@N06/sets/72157631164374918/

1 comentari: