Translate

diumenge, 23 de desembre del 2012

CURSES CAP DE SETMANA


1ª CANICROSS-CURSA DE MUNTANYA A VILAFRANCA DEL PENEDÉS







Avui 23.12.2012 en plena època de Nadal, uns quants atletes de Tremp, han anat a córrer una cursa molt atractiva amb fins solidaris. La canicros-cursa de muntanya de Vilafranca del Penedès 12 km i 432 m. desnivell positiu organitzada per la Agrupació IPA Penedès Garraf o unitat canina de rescat. Un altre dels fins d'aquest esdeveniment esportiu, és apropar a la gent a conèixer la cultura del vi de la comarca, mitjançant la Fira de Gal que se celebra per aquestes dates i les festes de Nadal. Destacar el 3r. lloc de veterans aconseguit per Gilbert Chacon. Moltes felicitats. 







GILBERT CHACÓN 3º cat.
XAVI TORRECILLAS 4º cat. 
RAFA RODRIGUEZ 11º cat.
SANDRA RIBA 6ª cat.








CRÒNICA VILAFRANCA DEL PENEDÉS 2012 PER XAVIER TORRECILLAS PUJOL

Es tracta d’una cursa de 12km per montanya, on no hi ha classificació general, només premi per categories que es disputa al mateix temps que la CANICRÓS.  Surt una mica dels meus objectius de fer montanya aquest cap de semana, però per anar sol a Callús…accepto l’oferta
A les 7:00 del mati tinc a Rafa a la porta esperant i de seguida veiem sortir el Range Rover de Vikingo i Sandra entre la boira. No les tinc totes si arribarem a temps…però Vikingo es queda amb mi i arribem abans del que m’esperava. Sortim del cotxe i…veiem gossos i més gossos, tots ben cuidats amb els seus amos passant el control veterinari. Anem a recollir els dorsals i ens anem quedant amb les cares, per després tindre’ls controlats durant la cursa (Gilbert es queda amb el calvos, jo i Rafa amb els cubateros, Sandra amb la que va guanyar la popular de Matxicots…!!jajaja ja. Ens posem el dorsal, escalfem una mica i ens coloquem per sortir.
Preparats, llestos, gasssss!!! Sortim com sempre, a primera línea i derrapant a la primera curva, Rafa va molt fort i m’adelanta, continuo i veig a 10 metres davant Vikingo encapçalant el grup de Goriles, vaig avançant i veig que vaig atrapant gent amb facilitat. Em coloco al segon grupet i deixo que tirin de mi. Deixem la pista per entrar a un corriolet que puja (km 1), allí avanço a Vikingo i em poso a tirar quan em noto cansat, amb el cardio ben alt i pensó…aix que avui u passaré malament i efectivament.  Tornem a baixar, després pujar, després baixar…les meves pulsacions pujen i baixen amb molta facilitat degut als canvis sobtats de perfil. A les pujades encara tiro, així que aprofito i arribo al punt més alt el 11è, a la baixada les cames no em van i em comencen adelantar tots aquells que a la pujada havia passat. Al Km7 començem altre cop el circuit (són 2 voltes), vaig en solitari bastanta estona, em recupero una mica, em començo a sentir bé, quan arriba un mur, on teniem que pujar una xarxa per arribar dalt, el qual faig casi esprintant (després em dic a mi mateix inconscient!!!!) Torno a estar cansat, faig la pujada de la segona volta amb el poc que he guardat, arribo dalt entre els 15 primers encara, però em queda el més difícil, 4km de baixada i petat com estic. A les primeres curves em passa un dels meus Gilbert. Penso, avui no és el dia de picar-me, som categories diferents i si em pico tal com estic sortiré escaldat així que el deixo marxar. Jo a la meva, intenció acabar quan abans millor, estic acusssant els km de més de la setmana. Per moments no tinc ganes de correr més, correr així no m’agrada, pel que queda he d’acabar, així que m’esforço una mica més. Última recta amb baixada forta i rocs que rodolen (ideal per torçar turmells penso!!jejeje) trec una mica de mi i gas fins l’arribada…al final 1 hora 17 segundos en completar aquest recorregut de puja-baixa.
El primer que toca: felicitar al Gilbert per la seva gran cursa i esperar l’arribada del Rafa i la Sandra, així u faig mentres aprofito per estirar. Rafa 1 hora 10 minuts (xapó!!!) i Sandra arriba poc després amb molt patiment al seu rostre (olé per ella també!!!)
Esmorzem,  anem a les dutxes, café i…llestos per a que surtin les classificacions de la cursa. De mentres, com tenim temps aprofito i vaig a fer-me un massatge a les cames. Ja están les classificacions!!! Gilbert 3er de la seva categoría, Rafa 11è, Sandra penso que 6a i jo 4at. Gilbert ja està nerviós, preparant càmera i posant-se la samarreta de Tremp Runners per sobre!!!jejee  Al final un podi per Gilbert!!! Felicitats!!! 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada